piątek, 14 września 2012

Opisy

Bierzesz=Piszesz





To nie jest normalny ból. Nie jest on porównywalny z tym fizycznym. Na niego nie ma tabletki, nie ma sposobu by się go pozbyć. On tkwi w Tobie i oddziałuje tak silnie, że nie możesz oddychać. Rozprzestrzenia się w całej Tobie i nie pozwala na normalne funkcjonowanie. Ten ból to tęsknota


codziennie niszczysz mnie coraz bardziej, codziennie przez Ciebie odpada mi kawałek serca, niedługo stracę je całkiem , ciekawe co wtedy się stanie.


zaprojektuj mi perfekcyjną miłość z Tobą w roli głównej.


Radość nie ma argumentów, smutek ma ich mnóstwo. Skutkiem tego właśnie jest tak okropny i tak trudno nam się z niego wyleczyć


Szczerość może i boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz.

Chcę pozbyć się bólu z każdej cząstki mnie.


˙Są słowa, które przypierdalają w mordę mocniej, niż pięść.


Nie oceniaj ludzi po zachowaniu w tłumie. Poczekaj aż zobaczysz jacy są w chwili gdy robi się późno i cicho.

Nie ma sensu wracać do przeszłości. Liczy się to, co jest teraz i to, co może być.


Nieraz mam ochotę uciec z tego miejsca jak najdalej.


Cofnijcie czas, chce wrócić do momentów, dzięki którym na mojej twarzy widniał uśmiech.


Czasami czuję się jak ziarnko pisaku na pustyni, które nie robi różnicy gdy jest, i gdy go nie ma.


nic nie jest dobrze.


nie mów, że kochasz, bo to dość mocne słowa.


Ciemny pokój , słuchawki w uszach, piosenka z przesłaniem , pełno myśli , trochę łez i próby rozwiązania problemów - tak mniej więcej wyglądają moje codzienne wieczory .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz